Sunday, April 24, 2011

have mercy on me

Aku dapat rasa. sesuatu, bukan emas atau nasib yang akan menimpa. tapi penyakit aku datang lagi! ahh!

apa patut aku buat..? ketagih nescafe atau sepatutnya jadi kanak-kanak yang hanya minum susu panas dan juga milo.

sekarang dah 6.25am. kau tahu tak sejak pukul berapa lagi aku berada kat atas tilam yang nipis ni..? ya! dari pukul 1am lg! kau boleh bayang tak aku dah gelisah. hilang arah, pandang langit! kira bintang! bosan kau tahu tak..?

dah setahun penyakit ni hilang. sejak tinggal kt asrama dulu, selalu tidur macam budak-budak sekolah. pukul 12am dah tercegat mati diarus mimpi. tapi sekarang.

arghh! kau ingat aku rajin sangat nak study berjam-jam tak henti. dulu dah ketagih ubat tidur. takkan sekarang nak lagi kot! tolongla mata! pejam lah!

No comments: