Monday, April 25, 2011

marah diri

apa yang kau tengah alami sekarang..? adakah baik-baik segala..? atau hanya kejadian wajib yang kau lakukan..? makan, minum, mandi, tidur, layan facebook..? ahh! itu semua membosankan.

aduh.
bagaimana bisa jadi mungkin semua ini...?

*diam*

apa pula yang aku tengah alami..?

aku tengah hadap berjuta-juta masalah. kau pon sama, kan..? marah.
itu yang sebenarnya.
menyampah dan marah.
berbakul aku carutsumpah.

mereka kata kau bodoh tak tinggalkan aku. tak! kau silap! aku yang bodoh tak tinggalkan kau awal-awal lagi.

PANGGG!!!!
kalau aku bisa buat, memang aku lempang mulutnya! tuhan sudah bagi akal, tak mahu guna. kau telan SEMUA saja2, tanpa usul-periksa.

ah!
panas.
sungguh panas.

aku akan cari kau,
aku tampar depan semua orang,
kemudian aku ludah.

dasar binatang.

* aku benar2 rasa mau lempar barang, terajang orang, sekarang ini.
tuhan, kuatkan aku.
tolong.

No comments: