Thursday, September 16, 2010

ajijah perlu hadapi puting beliung kilat hujan dan banyak.

pagi tadi aku bangun tidur, dan aku lihat ada ketul-ketul ais mencair di atas katil aku.

ah ! padah betul bila sudah jatuh cinta. aku memang lemah dengan lelaki yang sedang berpeluh lekit bercampur bau jantan dia.

ketika itu, banyak betul halangan sedang memecut ke arah aku.
aku renung padanya tajam sambil menghirup nafas sedalam2.

aku hitung satu sehingga tiga.
kaki sudah benam di tanah.
kepal sudah keras di tepi belikat.
gigit sudah ketap di pangkal lidah.

rapat.
sini rapat. meh berbaik dengan aku meh, halangan.

aku sedia. dugaan takkan berhenti ketuk pintu engkau.

baru 3 hari kami berkasih, sudah perlu jauh. memang halangan.
dan ketika ini, mereka bahagia lagi. kembali senyum.

1 comment:

Anonymous said...

sbrla ajijah!!!!!please sbr...trima ketentuan..meta jh xsapa 2bln pun!